De Setembre a Novembre…

De Setembre a Novembre

 

 

Ai !! hauria d’haver començat al setembre, però… per a aquest curs escolar he hagut canvis i no em sobra molt temps.

El meu bloc sempre ha tengut un ritme lent, ho faig perquè m’agrada però sempre he tengut clar que no és una obligació, em diverteix i m’agrada compartir les coses que faig o que vaig trobant. Així que per a aquest curs, com tenc bastant menys temps que altres cursos i no vull “morir” d’estrès he decidit que seguiré però amb un altre ritme.

Em van quedar moltes coses per escriure els dos cursos anteriors, així que aquest curs intentaré posar dues o tres entrades que per a mi són importants, que tinc mitg fetes i que mai trob el temps per acabar-les, enguany  serà l’any per fer-ho .

Espero que hàgiu començat amb bon peu el curs i disculpau el retard  :))

Deixa un comentari

